Питання, що нам часто ставлять

ЧИ ЗМОЖЕ КОМПАНІЯ «ЛЮДСЬКИЙ ФАКТОР» ЗНАЙТИ ДІЙСНО ВИСОКОКЛАСНИХ ФАХІВЦІВ?

«Багато у морі найчудовішої риби, але трапляється все більше скумбрія та оселедець. І якщо ви самі не з благородних, то гарної риби зустрінете в морі небагато». Ця чудова фраза англійського письменника Девіда Лоуренса якнайкраще описує роботу у сфері Executive Search. Ми працюємо з лідерами ринку і чудово розуміємо, що нашим благородним клієнтам не потрібні ані скумбрія, ані оселедець, – вони потребують акул, баракуд і марлінів. Наша компанія пропонує тільки велику рибу. Ми виуджуємо лише тих, хто потрібен ринку, і відкриваємо перед ними безмежні можливості – кар’єрний Гольфстрім. Така наша робота, і ми щиро пишаємося нею.

ВИ ДІЙСНО ЗАЙМАЄТЬСЯ ПОШУКОМ НОВИХ ТАЛАНТІВ? А ТО МИ ЧУЛИ, ЩО РЕКРУТЕРИ ЧАСТО ПРАЦЮЮТЬ З ОДНІЄЇ І ТІЄЮ САМОЮ НИЗКОЮ ФАХІВЦІВ…

«Нам не подобається їх звучання і взагалі, гітара – це вчорашній день». Саме таким формулюванням звукозаписна компанія Decca Recording відмовила молодій музичній групі з Ліверпуля. Як то кажуть, let it be.

Ще приклад: одного разу велике шведське видавництво вирішило навіть не роздруковувати три досить великі рукописи, надіслані одним лівим журналістом. Через пару років детективи Стіга Ларссона очолили списки бестселерів на всіх континентах.

Для чого далеко ходити! Півтора десятиліття тому київському «Динамо» пропонували взяти до команди перспективного шістнадцятирічного португальського форварда. Динамівським селекціонерам хлопчина здався кволим. Юного футболіста звали Кріштіану Роналду, нині він – лідер «Ювентуса», і тільки його ноги застраховані на сто мільйонів євро.

Чому ми все це згадуємо? Тому що нікому не хочеться увійти в історію невдахою, який проморгав, прогледів, проґавив висхідну зірку. Ми – успішна компанія і зацікавлені в успіху. Тому ми постійно шукаємо тих, хто завтра займе ключові позиції в командах наших клієнтів. Для нас це питання репутації, в решті решт.

А ЯК ЩОДО КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ?

Уявіть собі Марка Цукерберга, який дзвонить Біллу Гейтсу, щоб розповісти, які новинки він збирається запустити на ринок. Або Воррена Баффета, який за ланчем повідомляє всім бажаючим, які облігації він завтра буде продавати. Або Жозе Моурінью, який оголошує тактику і склад на фінальний матч у ранковій газеті. Абсурд? Ось і ми так вважаємо. Тому інформація про те, хто кого шукає, та хто кому себе пропонує, залишається нашою професійною таємницею.

Конфіденційність – без перебільшення наріжний камінь професії рекрутера.

ЯК ШВИДКО ВИ ЗНАЙДЕТЕ ПОТРІБНОГО НАМ ФАХІВЦЯ?

Люди – наша головна цінність. Вони для нас – як алмаз для ювеліра, як мармур для скульптора, як повітря для авіатора. Не буде їх – не буде і нас. Тому ми, як ніхто, зацікавлені в тому, щоб знайти потрібну вам людину. Зрозуміло, нам не менш важливо докласти всіх зусиль, щоб це сталося максимально швидко.